Om Vardagshjälten

Viljan att hjälpa andra genomsyrar allt vi gör!

Jenny Lilja startade Vardagshjälten 2013 med ambitionen att göra nytta och hjälpa andra.

Hennes drivkraft att göra nytta och hjälpa andra har följt henne sedan barnsben. När Vardagshjälten startades har hela tiden fokus varit att hjälpa andra, från stressade småbarnsfamiljer som försöker få ihop vardagslivet, till pensionärer, som kan behöva en hjälpande hand, och därmed kunna fortsätta bo hemma. Våra ledord är Trygghet, Kvalitet och Omtanke och det levererar vi varje dag till varje kund.

På fritiden är Jenny aktiv inom sjöräddningen och återigen ett sätt att hjälpa andra och rädda liv på havet.

Jag mår bra när jag hjälper andra och det har varit grunden till Vardagshjälten, säger Jenny. Det genomsyrar allt vi gör och inkluderar även de anställda.  För Jenny är det viktigt att personalen trivs och att de har bra förutsättningar. Den trivseln och deras stolthet märks när i arbetet hos våra kunder.

Senaste nytt från Vardagshjälten