Arbetsledare med personalansvar

Vi söker dig som älskar att vara spindeln i nätet, den som med full närvaro dagligen arbetar på ett inkluderande sätt för att alla kugghjul ska fungera på bästa sätt. Du älskar kontakten med människor och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Du är en person med ett stort hjärta, vilja och engagemang.

Som arbetsledare hos Vardagshjälten ges du en roll med fokus på ledarskap, goda samarbeten och kundservice. Du har personalansvar för våra vardagshjältar (lokalvårdare) som arbetar hos våra kunder. Din uppgift är att på ett inspirerande och organiserat sätt se till att alla medarbetare trivs på sin arbetsplats, vet vad de ska göra och mår bra. I din tjänst håller du kontinuerlig kontakt med ditt team utöver de personalaktiviteter och möten som sker från kontoret så som uppföljning, utvecklingssamtal och lönerevisioner. Du har fullt ledaransvar i din roll med både de utmaningar och möjligheter som ges. Du arbetar tätt med övrig organisation för att ständigt förbättra och utveckla våra processer för att säkerställa både nöjda kunder och medarbetare.

En del av din tjänst innebär även rekrytering för att säkerställa att vårt resursbehov av nya medarbetare matchar vårt kundinflöde. Du kommer även vara med och planera schema till medarbetarna.

Du startar din arbetsdag med varierande arbetsuppgifter inom personalplanering så som att ersätta vakanser på grund av frånvaro, kommunicera ut nya städuppdrag till medarbetare och informera våra kunder kring eventuella förändringar. Att lyfta på luren när det ringer är självklart för dig. Tillsammans arbetar hela teamet mot att leverera kundupplevelse i världsklass.

Din profil

Vi söker dig som känner lika stort engagemang för att kunderna ska bli nöjda som att ditt team ska vara motiverat. Du älskar utveckling och att bidra med nya idéer för att effektivisera befintliga – eller utveckla nya processer.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är målinriktad, trivs i dynamiskt bolag i tillväxtfas och har en hög serviceförmåga. Du har även en stor dos energi, är engagerad och trygg i en ledarroll.

Utöver detta ser vi gärna att du har/är:

  • God erfarenhet från servicebranschen är meriterande
  • God erfarenhet av personalansvar
  • Meriterande om du tidigare arbetat i en personalintensiv bransch där du bl.a. arbetat med rekrytering och med schemaläggning
  • Talar och skriver svenska samt engelska
  • God administrativ förmåga och strukturerad med ordning, reda och noggrannhet
  • Kan göra prioriteringar och är flexibel
  • Är stresstålig och lösningsorienterad
  • Har goda datakunskaper
  • Körkort
  • Gärna kunskap inom arbetsrätt

Vi erbjuder

Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och som aldrig står stilla. Som Arbetsledare räknar vi med att du vill bidra med dina idéer och förbättringstänk.

Omfattning/placering

Tjänsten är på heltid 100% och arbetstiden är förlagd måndag-fredag 7:00-15:30, med placering på vårt huvudkontor i Landskrona. Möjlighet till arbete hemifrån finns vid behov.
Vi önskar tillsätta tjänsten snarast möjligt.

Om Vardagshjälten

Våra tjänster gör vardagen lättare för både företag och privatpersoner. Vårt fokus är städtjänster, det är i sig inget unikt, men vårt sätt att leverera tjänsten genomsyras av det vi står för, trygghet, kvalitet och omtanke till varje kund och medarbetare. Vi som arbetar på Vardagshjälten drivs av kunskap, inspiration, omtanke och perfektion i det vi gör. Vårt uppdrag, handlar om att ge bästa tänkbara service till alla våra kunder. För oss är det också av största viktigt att medarbetarna trivs och att de har bra förutsättningar. Deras trivsel och stolthet gör skillnad när vi arbetar hos våra kunder.

Landskrona
Arbetsledare med personalansvar
Landskrona, Huvudkontor:
Telefon: 010-1470717
Email: info@vardagshjalten.se